Więcej mody męskiej w Centrum Handlowym Czyżyny Opublikowano 13 maja 2019
Centrum Handlowe Czyżyny kontynuuje rozwój oferty modowej. Do grona najemców krakowskiego centrum dołączyła właśnie marka Pierre Cardin. Brand ulokował w obiekcie salon z ofertą dla mężczyzn.
Coraz szersza oferta modowa
Systematycznie rośnie udział mody w ofercie Centrum Handlowego Czyżyny. Sklepy z ubraniami, butami i dodatkami zajmują niemal 24,5 proc. oferty krakowskiego obiektu, nie wliczając oferty Carrefour. Tylko w ciągu ostatniego roku jego oferta zyskała  m.in. salony Orsay, Diverse i Queen. Wkrótce do tego grona dołączyć ma także Big Star oraz powiększony salon Pawo.

Także początek maja przyniósł nowe otwarcie w tym segmencie. Ofertę modową Czyżyn zasiliła marka Pierre Cardin. To jedyny salon brandu w tej części Krakowa. W obiekcie należącym do Newbridge Poland marka zdecydowała się ulokować swój sklep. Salon zajął powierzchnię 103  m kw.

- Rozwijamy w Krakowie nowoczesną ofertę convenience, w której moda jest jednym z kluczowych elementów. To segment, na który dziś kładziemy największy nacisk, zapraszając do współpracy polskie i zagraniczne marki, w tym marki z wyższej półki oraz popularne sieci odzieżowe. Ostatnie otwarcie to kolejny etap dynamicznego rozwoju tenant-mix’u Czyżyn – mówi Joanna Bieniek, leasing manager Newbridge Poland.

To także następny krok w rozwoju oferty dla panów. W nowym salonie klienci znajdą bowiem pełen asortyment – od linii klasycznych marki, przez biznesowe, po casual. Ofertę dopełniają także ubrania innych marek - m.in. Bugatti i Milestone. Na wieszakach nowego sklepu klienci znajdą m.in. kurtki, marynarki, garnitury, smokingi, jeansy, koszule, buty, a także dodatki.

- Nowy salon poszerza i dopełnia dostępną w Czyżynach ofertę skierowaną do panów. Dzięki otwarciu zyskują oni dostęp do niezwykle szerokiego i atrakcyjnego asortymentu, który zaspokaja różne potrzeby zakupowe współczesnego mężczyzny –  mówi Joanna Bieniek.

To jednak nie jedyna zmiana w ofercie mody męskiej. W marcu umowę najmu z Czyżynami przedłużyła także obecna tam od lat marka Pawo. Polski brand zdecydował się przy tej okazji także na powiększenie sklepu z 78 m kw. na 103 m kw. Pozwoli mu to na poszerzenie oferty.

- Oferta modowa centrum staje się coraz atrakcyjniejsza i bardziej zdywersyfikowana. Z jednej strony pojawiają się w niej nowe marki, które dostrzegają potencjał rozwoju w naszych centrach convenience. Z drugiej strony także dotychczasowi najemcy tego segmentu inwestują w swoje lokale – mówi Bieniek.

Newbridge odświeża format convenience
Zmiany wprowadzane ostatnio w tenant-mix’ie Centrum Handlowego Czyżyny to część strategii, jaką od ponad roku realizuje Newbridge Poland. Jej celem obok modernizacji wnętrz centrum, jest także repozycjonowanie i odświeżenie całej oferty, a co za tym idzie wprowadzenie pod dach centrum handlowego nowych marek.

- Idziemy o krok do przodu. Model centrum convenience, który właśnie rozwijamy w Krakowie zakłada obecność również  atrakcyjnej oferty modowej, która jest nie tylko dopełnieniem tenant-mix’u, ale jednym z jego kluczowych elementów, który buduje pozycję centrum na rynku – mówi Elwira Pyrkowska, asset manager Newbridge Poland.

- To świeże podejście do koncepcji rozwoju tego typu obiektu, ale także odpowiedź na nowe oczekiwania, jakie stawia przed nami konsument. A ten oczekuje jej stałego udoskonalania. Przede wszystkim coraz szerszej i bardziej zdywersyfikowanej oferty convenience, która zaspokaja różne potrzeby zakupowe, w tym te związane z modą – dodaje Pyrkowska.

Co ciekawe, trafia to na podatny grunt. – Marki coraz chętniej inwestują w powierzchnię w centrach convenience. Widzimy znaczący wzrost zainteresowania np. ze strony sieci odzieżowych, a nawet marek premium. Powodem jest dziś ugruntowana pozycja na lokalnym rynku, jakie mają obiekty tego typu. Centrum Handlowe Czyżyny to najlepszy przykład  – podsumowuje.

Centrum Handlowe Czyżyny zlokalizowane jest w Krakowie przy ul. Medweckiego 2. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię ponad 31 tys. m kw. GLA i liczy sobie 77 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Leroy Merlin, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Rossmann, Pepco, KFC i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji ponad 850 miejsc postojowych. Centrum handlowe należy do portfolio Newbridge Poland. Zarządcą jest Apsys Polska Sp. z o.o./centrum-czyzyny.pl
 

Źródło: Newbridge Poland/Guarana PR

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe.  Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Handlowego Bielawy w Toruniu, Centrum Handlowego Guliwer w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl
 

 

 

Przypisane branże