Oferta modowa zyskuje
Należące do Newbridge Poland, Centrum Handlowe Czyżyny dynamicznie rozwija swoją ofertę. Zyskuje przede wszystkim segment modowy. Tylko od początku tego roku tenant-mix obiektu powiększył się aż o 3 nowe sklepy z ubraniami i dodatkami. Także obecni tu od lat najemcy tego segmentu rozwijają swoje salony.
W marcu salon otworzyła tu niemiecka sieć Orsay, z kolei pod koniec kwietnia zadebiutował sklep Queen. Początek maja przyniósł otwarcie Pierre Cardin, w którym obok ubrań marki można znaleźć także ofertę takich brandów jak Bugatti czy Milestone.
W efekcie moda zajmuje blisko 9% powierzchni leasingowej centrum, a sama oferta składa się już z 19 sklepów z ubraniami, butami i akcesoriami. Teraz do tego grona dołącza także polska marka Big Star. Jeden z najpopularniejszych jeansowych brandów zainwestował w lokal mający 180 m kw.
Big Star wzmacnia ofertę centrum
W nowym salonie klienci znajdą przede wszystkim bardzo szeroki wybór odzieży jeansowej dla kobiet i mężczyzn. Oprócz tego ofertę sklepu Big Star wypełniają m.in. koszule, t-shirty, bluzy, kurtki, płaszcze, spodnie oraz buty i dodatki, w tym chociażby torby, paski i bielizna.
- Otwarcie Big Star rozwija, ale przede wszystkim dopełnia ofertę modową Centrum Handlowego Czyżyny. Dzięki sklepowi klienci zyskują dostęp do niezwykle szerokiej oferty odzieżowej, a w szczególności odzieży jeansowej. Tworzy to kolejny atrakcyjny powód do wizyty w obiekcie - mówi Joanna Bieniek, Leasing Manager Newbridge Poland.
Także Big Star widzi ogromną szansę w nowej lokalizacji. - Umacniamy naszą pozycję w Krakowie. To nasz kolejny salon w tym magicznym mieście. Czyżyny przeszły remodeling przez co są atrakcyjniejsze dla klientów. Okolica centrum handlowego odgrywa również kluczową rolę, powstają nowe osiedla. Widać duży progres i potencjał - mówi Anna Milewska, specjalista ds. marketingu Big Star.
Pawo inwestuje w metry
Ale nowy salon to nie jedyna zmiana w ofercie Czyżyn. Także obecny najemca, działająca tutaj od lat marka Pawo, rozwija swój sklep. Brand przedłużył właśnie umowę najmu i jednocześnie zdecydował się na rozbudowę i modernizację swojego sklepu.
W efekcie lokal powiększony został z 78 m kw. do 103 m kw. Pozwoliło to marce m.in. na odświeżenie swojego konceptu handlowego i remont. Co dokładnie zmieniło się w salonie w Czyżynach?
- Główna zmiana wiąże się z powiększeniem przestrzeni ekspozycyjnej w obrębie witryny oraz sektora handlowego salonu. W trosce o komfort klientów zadbaliśmy o zwiększenie zarówno strefy sprzedaży, jak i liczby przymierzalni. Teraz salon PAWO w Czyżynach posiada 5 przymierzalni spójnych wizualnie ze skandynawskim designem całej przestrzeni – informuje Alicja Sikorska, Manager Działu Marketingu PAWO.
Dodatkowo, koncept, dzięki wprowadzeniu nowych technologii aranżacyjnych będzie wyróżniał się nietypową pół-otwartą witryną z nowoczesnym podświetlanym plakatem (Lightbox), pokazującym najnowsze kampanie marki PAWO.
Dzięki dodatkowym metrom Pawo poszerzył także swój asortyment. Całość zmian dopełni najnowsza kolekcja męska z produktami kampanii wiosna - lato 2019 oraz nowość - mini kolekcja chłopięca - PAWOkids!. Dzięki tym zmianom również CH Czyżyny wzmocni ofertę skierowaną do mężczyzn oraz rodzin.
- Kontynuujemy rozwój segmentu „fashion” w Czyżynach, intensywnie pracując nad zmianami w tenant-mix’ie. Obecnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi markami, które zainteresowane są lokalem w Krakowie. Wśród potencjalnych partnerów są m.in. polskie i zagraniczne sieci odzieżowe. Jednocześnie także obecni najemcy są zainteresowani rozwojem – dodaje Joanna Bieniek.
Nie tylko zmiany w modzie
Ale zmiany zachodzą nie tylko w ofercie modowej Czyżyn. Oferta całego centrum handlowego jest obecnie modyfikowana przez leasing Newbridge Poland. W efekcie prowadzonych prac tylko w I kwartale 2019 roku przedłużono umowy z obecnymi najemcami opiewające na blisko 500 m kw.
Pojawiły się także nowe umowy najmu. Wśród marek, które wkrótce zadebiutują w Czyżynach jest m.in. sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz Home&You oraz kawiarnia Nakielny. Ta ostatnia wzbogaci ofertę gastronomiczną obiektu, na którą obecnie składa się 9 restauracji i kawiarni.
- Centrum Handlowe Czyżyny przechodzi metamorfozę. Zmieniają się jego wnętrza, zmienia się także oferta. Ta ostatnia staje się coraz ciekawsza, bogatsza o znane marki i jeszcze lepiej dopasowana do oczekiwań, jakie względem obiektu ma lokalny rynek - mówi.
- W efekcie, rozwijamy dziś jedno z najnowocześniejszych w Polsce centrów convenience, w którym można znaleźć niezwykle szeroką ofertę spożywczą, mody, wyposażenia wnętrz, zdrowia i urody, usług czy gastronomii. To nowa jakość na polskim rynku - dodaje Joanna Bieniek.
Tagi: Newbridge Poland, CH Czyżyny
Źródło: Newbridge Poland/Guarana PR
Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe. Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Handlowego Bielawy w Toruniu, Centrum Handlowego Guliwer w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl
Centrum Handlowe Czyżyny zlokalizowane jest w Krakowie przy ul. Medweckiego 2. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię ponad 31 tys. m kw. GLA i liczy sobie 77 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Leroy Merlin, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Rossmann, Pepco, KFC i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji ponad 850 miejsc postojowych. Centrum handlowe należy do portfolio Newbridge Poland. Zarządcą jest Apsys Polska Sp. z o.o./centrum-czyzyny.pl