– Za sprawą tego otwarcia, ale także zaplanowanych jeszcze na ten rok, nasza oferta staje się coraz bardziej kompletna, a przede wszystkim niezwykle atrakcyjna lokalnie – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Newbridge.
To właśnie stały rozwój oferty wyróżnia dziś Nowe Czyżyny. W obiekcie systematycznie pojawiają się nowe marki, które do tej pory nieobecne były w formacie convenience.
– Brandy, takie jak chociażby MONNARI, zwracają coraz większą uwagę na nasz potencjał leasingowy, silną lokalną pozycję, którą wzmocniliśmy w ostatnich latach m.in. dzięki modernizacjom i nowym najemcom, a także na rynek konsumencki, który za sprawą kolejnych inwestycji mieszkaniowych nie tylko się odmładza, ale także stale rozszerza – mówi.
– To, w połączeniu ze świadomie rozbudowywanym tenant-mix’em, który odpowiada dziś potrzebom zakupowym całych rodzin, tworzy atrakcyjne otoczenie, w którym można liczyć na udany lokalny debiut. Jesteśmy przekonani, że pojawienie się MONNARI w naszej ofercie sprawi, że sklep szybko stanie się jednym z najchętniej wybieranych - mówi.
Tym bardziej, że marka kusi atrakcyjną ofertą, na którą składa się garderoba w stylu kapsułowym i eleganckie rzeczy o ponadczasowym stylu. W nowym sklepie można znaleźć odzież, w tym m.in. sukienki, płaszcze, kurtki, spodnie i spódnice, a także torby i akcesoria.