Greenpoint nowym najemcą Centrum Handlowego Czyżyny Opublikowano 23 lipca 2019
Centrum Handlowe Czyżyny umacnia swoją ofertę modową. Właściciel obiektu podpisał właśnie umowę najmu z marką odzieżową Greenpoint. Sklep popularnego polskiego brandu zadebiutuje w krakowskim obiekcie już jesienią.

Oferta Centrum Handlowego Czyżyny staje się coraz bardziej modowa! Tylko od początku roku zadebiutowały tu aż 4 nowe marki „fashion”. Wśród nich tak popularne polskie i zagraniczne brandy jak Pierre Cardin, Orsay czy Big Star.

W efekcie, w obiekcie można znaleźć już 20 sklepów z ubraniami, butami i dodatkami, co stanowi 20% wszystkich sklepów CH Czyżyny. Teraz do tego stale powiększającego się grona dołącza kolejny. Na inwestycję w lokal w Czyżynach zdecydowała się polska marka odzieżowa Greenpoint. Wynajmie ona lokal mający 124 m kw. W ofercie sklepu będzie można znaleźć odzież dla kobiet, buty oraz akcesoria.

- To już kolejna w tym roku umowa dzięki której wzmacniamy naszą ofertę modową, wprowadzając do tenant-mix’u doskonale znaną i lubianą przez kobiety markę. Tym samym tworzymy w Czyżynach kolejny atrakcyjny punkt na modowej mapie centrum, a także dopełniamy już zastaną ofertę, składającą się w dużej mierze z popularnych sieci odzieżowych - mówi Joanna Bieniek, leasing manager Newbridge Poland.

Jak podkreśla Elwira Pyrkowska, Asset Manager w Newbridge Poland, rozwój oferty modowej jest dziś jednym z leasingowych priorytetów w  rozwoju Centrum Handlowego Czyżyny.

- Sklepy z ubraniami, butami czy dodatkami należą do najczęściej odwiedzanych przez naszych klientów. W przeprowadzonych przez nas w czerwcu badaniach aż 97% respondentów zadeklarowało, że regularnie korzysta z oferty fashion Czyżyn. Jednocześnie nasi klienci spragnieni są nowości oraz dostępu do kolejnych ciekawych marek w swoim sąsiedztwie - mówi.

- Dlatego działania, jakie podejmujemy w ostatnich miesiącach są odpowiedzią na potrzeby lokalnego rynku. Ten oczekuje od nas nowoczesnej, wielkomiejskiej oferty convenience z mocnym modowym akcentem, opartym głównie na popularnych polskich i zagranicznych sieciach odzieżowych - dodaje.

Potencjał do rozwoju tego segmentu centrum handlowe ma bardzo duży. Od ponad pół roku obiekt realizuje nową strategię pozycjonowania, która współgra z m.in. zakrojonymi na szeroką skalę działaniami leasingowymi i projektami marketingowymi. Właściciel centrum także mocno inwestuje w Czyżyny.

W jego wnętrzu zmodernizowano już m.in. food court, stworzono nowe strefy relaksu z podręcznymi biblioteczkami, postawiono nową strefę zabaw dla dzieci, a na zewnątrz z kolei powstała strefa chill out.

- Możemy śmiało dziś powiedzieć, że tworzymy nową jakość centrów convenience na polskim rynku. Zmiany, jakie zachodzą w Czyżynach mają z jednej strony na celu podniesienie komfortu robienia zakupów w obiekcie, a także zachęcenie naszych klientów do spędzania tutaj czasu wolnego. Z drugiej strony, dzięki ostatnim inwestycjom tworzymy coraz atrakcyjniejsze, wielkomiejskie otoczenie dla naszych najemców, które sprzyja rozwojowi ich biznesu oraz inwestycjom w lokale - mówi Pyrkowska.

Ale nie tylko ostatnie zmiany przyciągają coraz więcej najemców segmentu „fashion”. Decydująca jest także pozycja obiektu na lokalnym rynku. Czyżyny to dziś jedno z najbardziej rozpoznawalnych centrów handlowych w południowej części Krakowa, obecne na rynku już 17 lat. Rocznie odwiedza je 6,5 mln klientów, a w jego zasięgu mieszka blisko 1 mln osób!

Nie bez znaczenia jest także sam rynek, na którym działa centrum. Obiekt znajduje się pośrodku kilkunastu dużych osiedli mieszkalnych, z których znaczna część to nowe inwestycje, zrealizowane w ostatnich latach. Ponadto w okolicy Centrum znajdują się także biura znanych firm branży IT. To sprawia, że wśród klientów dominują dziś osoby do 45. roku życia, a także rodziny z dziećmi.

Ten potencjał lokalnego rynku, dostrzegła także marka Greenpoint. - Ekspansja sieci sklepów stacjonarnych to jeden z naszych priorytetów. Nowe salony powstają w obiektach, które są ważnym punktem na mapie zakupowej mieszkańców. Chcemy otwierać się w lokalizacjach znajdujących się bliżej naszych klientów oraz zapewniających odpowiedni poziom rozwoju naszego biznesu. Dokładnie takim miejscem są dla nas Czyżyny - jedna z najpopularniejszych i najlepiej skomunikowanych dzielnic Krakowa - mówi  Tomasz Nowicki, koordynator ds. rozwoju marki Greenpoint.

Właścicielem Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie jest Newbridge Poland. Obiekt zarządzany jest natomiast przez Apsys Polska.

 

Tagi: Newbridge Poland, CH Czyżyny

***                               

Centrum Handlowe Czyżyny zlokalizowane jest w Krakowie przy ul. Medweckiego 2. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię ponad 31 tys. m kw. GLA i liczy sobie 77 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Leroy Merlin, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Rossmann, Pepco, KFC i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji ponad 850 miejsc postojowych. Centrum handlowe należy do portfolio Newbridge Poland. Zarządcą jest Apsys Polska Sp. z o.o./centrum-czyzyny.pl

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe.  Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Handlowego Bielawy w Toruniu, Centrum Handlowego Guliwer w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

Źródło: CH Czyżyny/Newbridge

 

Przypisane branże