Al dente dopełni ofertę
Ostatni rok jest pełen wyzwań dla całego ekosystemu centrów handlowych. Mimo pandemii, marki jednak nie rezygnują ze swoich planów rozwoju, zwłaszcza w atrakcyjnych biznesowo lokalizacjach. Jedną z nich jest centrum handlowe Nowe Czyżyny, należące do portfolio Newbridge.
Dział najmu właściciela krakowskiego obiektu podpisał właśnie umowę z właścicielem marki Makarun Premium. Dzięki niej już na początku tego roku gastronomiczny tenant mix centrum handlowego wzbogaci największa sieć spaghetterii w Polsce. Restauracja zajmie lokal o powierzchni 35 m kw. GLA.W jej menu będzie można znaleźć różnego rodzaju makarony, podawane z ciekawymi sosami m.in. carbonara, pomodoro con pollo, currygodnym czy szpinakowym.
- Nowa odsłona Makaruna tj. Al dente by Makarun Premium z pewnością uczyni nasz pierwszy punkt w krakowskich Nowych Czyżynach ciekawszym, nawiązującym mocniej do kultury kulinarnej Włoch, ekologicznym i z nowymi rozwiązaniami. Naszym celem jest ulepszenie produktu wizualnie i operacyjnie, co przede wszystkim ma podnieść finalną atrakcyjność usługi. Prowadząc badania customer experience oraz wprowadzając nową technologię, chcemy pozyskać nowe grupy klientów oraz zaprezentować prawdziwie zdrowy fast food - mówi Marcin Szworak, właściciel marki Al dente by Makarun.
Ten kierunek rozwoju marki jest szansą także dla Nowych Czyżyn. – Makarun, który u nas pojawi się w odsłonie Premium to jeden z najciekawszych konceptów gastronomicznych na rynku, który dynamicznie rozwija się w ostatnich latach. Marka lokuje się w najlepszych centrach handlowych w całej Polsce. Ma także restauracje w USA i w Dubaju. Cieszy nas, że w planach rozwoju nie zabrakło także Nowych Czyżyn - mówi Marta Drzewiecka, Portfolio Property & Marketing Manager Newbridge.
Jak podkreśla przedstawicielka Newbridge, nowa restauracja dopełni obecną propozycję. - Oferta gastronomiczna Nowych Czyżyn to dziś 13 restauracji i kawiarni, w tym m.in. KFC, Domino's Pizza, Sevi Kebab, Silver Dragon, ale także kawiarnie i cukiernie m.in. Nakielny czy Krakowskie Wypieki. Makarun idealnie wpasowuje się w ten mix, uzupełniając menu o dania zainspirowane niezwykle popularną w Polsce kuchnią włoską - mówi.
Zmiany na food court to kolejny element rozwoju tenant mix'u obiektu z portfolio Newbridge. - Rozmowy z najemcami zainteresowanymi lokowaniem u nas swoich marek prowadzimy mimo pandemii. Stawiamy przy tym jednak na ciekawe brandy i nowe koncepty. Makarun to marka idealnie wpasowująca się w naszą strategię rozwoju – wyjaśnia Marta Drzewiecka.
Tym przyciągają Nowe Czyżyny
Także Nowe Czyżyny zdają się dziś mieć wszystko, czego na pełnym wyzwań rynku poszukują obecnie najemcy. Jednym z większych atutów, który coraz częściej pojawia się w rozmowach z potencjalnymi inwestorami, jest sam format obiektu.
- Najemców przyciąga nowa jakość centrum convenience, którą rozwijamy od kilku lat. To format, który zyskuje na uznaniu, zwłaszcza w ostatnich miesiącach, kiedy tak wyraźnie widać, że klienci chętniej robią zakupy w mniejszych, sąsiedzkich obiektach handlowych. Analizy rynkowe pokazują coraz wyraźniej, że przyszłością rynku retail w Polsce są właśnie obiekty convenience - mówi.
Ale to nie jedyne, co ostatnio ma wpływ na decyzje potencjalnych najemców. Liczą się także wyniki. - Pomimo pandemii i wielu wyzwań, footfall Nowych Czyżyn utrzymuje się na znacznie wyższym poziomie, niż ten notowany w ostatnich miesiącach na rynku np. przez PRCH czy Retail Insitute. Po każdym z lockdownów szybko osiągaliśmy odwiedzalność na poziomie 90 proc., a nawet więcej. To nas dziś bardzo wyróżnia na tle innych obiektów - wylicza.
Wyróżnia także fakt, że pomimo swojego stażu na rynku, Nowe Czyżyny są nowoczesnym obiektem. - W ostatnich 2 latach przeszliśmy gruntowną modernizację, z rebrandingiem na czele. Tenant mix uzupełniło z kolei wiele brandów z segmentu mody czy home. W 2018 roku odnowiono też strefę food court, tworząc markom gastronomicznym atrakcyjne biznesowo otoczenie, które przyciąga klienta - wylicza.
Otwarcie Al dente Makarun Premium wstępnie zaplanowane jest na I kwartał 2021 roku.
***
Centrum Nowe Czyżyny zlokalizowane jest w Krakowie przy ul. Medweckiego 2. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 31 tys. m kw. GLA i liczy sobie 77 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Leroy Merlin, Jysk, RTV Euro AGD, home&you, Douglas, Rossmann, Orsay, Big Star, Pepco, KFC i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji ponad 850 miejsc postojowych. Centrum handlowe znajduje się w portfolio Newbridge Poland. Zarządcą jest Apsys Polska S.A../ nowe-czyzyny.pl
Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe. Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl
Źródło: Nowe Czyżyny/Newbridge